Rat aptius, aequum cuique conced.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Easdemne res? Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Duo Reges: constructio interrete. At multis se probavit. Primum quid tu dicis breve? Ego vero isti, inquam, permitto.

Share this Post:
Rat aptius, aequum cuique conced.
tech & science

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Quid ergo attinet dicere: Nihil haberem, quod reprehenderem, si finitas cupiditates haberent? Duo Reges: constructio interrete. Sed in ceteris artibus cum dicitur artificiose, posterum quodam modo et consequens putandum est, quod illi §pigennhmatikÒn appellant; Cuius ad naturam apta ratio vera illa et summa lex a philosophis dicitur. Sextilio Rufo, cum is rem ad amicos ita deferret, se esse heredem Q. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Praeclare enim Plato: Beatum, cui etiam in senectute contigerit, ut sapientiam verasque opiniones assequi possit. Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Scisse enim te quis coarguere possit? Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum.

An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia? Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Atque etiam ad iustitiam colendam, ad tuendas amicitias et reliquas caritates quid natura valeat haec una cognitio potest tradere. Eorum enim omnium multa praetermittentium, dum eligant aliquid, quod sequantur, quasi curta sententia; Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere. Suo genere perveniant ad extremum; Effluit igitur voluptas corporis et prima quaeque avolat saepiusque relinquit causam paenitendi quam recordandi. Natura sic ab iis investigata est, ut nulla pars caelo, mari, terra, ut poëtice loquar, praetermissa sit; Quodsi Graeci leguntur a Graecis isdem de rebus alia ratione compositis, quid est, cur nostri a nostris non legantur? Iam quae corporis sunt, ea nec auctoritatem cum animi partibus, comparandam et cognitionem habent faciliorem. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer.

Et summatim quidem haec erant de corpore animoque dicenda, quibus quasi informatum est quid hominis natura postulet. Equidem etiam Epicurum, in physicis quidem, Democriteum puto. Nam his libris eum malo quam reliquo ornatu villae delectari. Ut placet, inquit, etsi enim illud erat aptius, aequum cuique concedere. Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro; Paria sunt igitur. Quam quidem certationem homo et acutus et diligens, Chrysippus, non contemnit totumque discrimen summi boni in earum comparatione positum putat. Hoc sic expositum dissimile est superiori.

Posted by John Doetje
Image
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores, eveniet, eligendi et nobis neque minus mollitia sit repudiandae ad repellendus recusandae blanditiis praesentium vitae ab sint earum voluptate velit beatae alias fugit accusantium laboriosam nisi reiciendis deleniti tenetur molestiae maxime id quaerat consequatur fugiat aliquam laborum nam aliquid. Consectetur, perferendis?

3 Comments

  1. Image

    Donec sed odio dui. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nullam id dolor id nibh ultricies vehicula ut id elit. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet.

  2. Image

    Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet.

Leave a Comment

Related Posts: