Ntur a Graecis isdem de rebus alia rac?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod cum dixissent, ille contra. Quid de Pythagora? Sed nimis multa. Duo Reges: constructio interrete. Id est enim, de quo quaerimus. Addidisti ad extremum etiam indoctum fuisse. Non autem hoc: igitur ne illud quidem.

Share this Post:
Ntur a Graecis isdem de rebus alia rac?
tech & science

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praeclare Laelius, et recte sofñw, illudque vere: O Publi, o gurges, Galloni! es homo miser, inquit. Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Si sapiens, ne tum quidem miser, cum ab Oroete, praetore Darei, in crucem actus est. Idque testamento cavebit is, qui nobis quasi oraculum ediderit nihil post mortem ad nos pertinere? Duo Reges: constructio interrete. Sin eam, quam Hieronymus, ne fecisset idem, ut voluptatem illam Aristippi in prima commendatione poneret. Haec mihi videtur delicatior, ut ita dicam, molliorque ratio, quam virtutis vis gravitasque postulat. Apud ceteros autem philosophos, qui quaesivit aliquid, tacet; Quae autem natura suae primae institutionis oblita est? Ut etiam contendant et elaborent, si efficere possint, ut aut non appareat corporis vitium aut quam minimum appareat? Ita multo sanguine profuso in laetitia et in victoria est mortuus. An id exploratum cuiquam potest esse, quo modo se hoc habiturum sit corpus, non dico ad annum, sed ad vesperum? Licet hic rursus ea commemores, quae optimis verbis ab Epicuro de laude amicitiae dicta sunt. Ab hoc autem quaedam non melius quam veteres, quaedam omnino relicta.

Non est enim vitium in oratione solum, sed etiam in moribus. Quodsi Graeci leguntur a Graecis isdem de rebus alia ratione compositis, quid est, cur nostri a nostris non legantur? Numquam hoc ita defendit Epicurus neque Metrodorus aut quisquam eorum, qui aut saperet aliquid aut ista didicisset. Si est nihil in eo, quod perficiendum est, praeter motum ingenii quendam, id est rationem, necesse est huic ultimum esse virtute agere; Quaero igitur, quo modo hae tantae commendationes a natura profectae subito a sapientia relictae sint. Idcirco enim non desideraret, quia, quod dolore caret, id in voluptate est.

Quid dubitas igitur mutare principia naturae? Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Ex quo intellegitur nec intemperantiam propter se esse fugiendam temperantiamque expetendam, non quia voluptates fugiat, sed quia maiores consequatur. Te enim iudicem aequum puto, modo quae dicat ille bene noris. Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit. Apud imperitos tum illa dicta sunt, aliquid etiam coronae datum; Licet hic rursus ea commemores, quae optimis verbis ab Epicuro de laude amicitiae dicta sunt. Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Non metuet autem, sive celare poterit, sive opibus magnis quicquid fecerit optinere, certeque malet existimari bonus vir, ut non sit, quam esse, ut non putetur. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere.

Posted by John Doetje
Image
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores, eveniet, eligendi et nobis neque minus mollitia sit repudiandae ad repellendus recusandae blanditiis praesentium vitae ab sint earum voluptate velit beatae alias fugit accusantium laboriosam nisi reiciendis deleniti tenetur molestiae maxime id quaerat consequatur fugiat aliquam laborum nam aliquid. Consectetur, perferendis?

3 Comments

  1. Image

    Donec sed odio dui. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nullam id dolor id nibh ultricies vehicula ut id elit. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet.

  2. Image

    Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet.

Leave a Comment

Related Posts: